Klacht: veel te kleine trein

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op donderdag 6 oktober wilde ik zoals ierdere ochtend de trein van 7:50 uur richting beverwijk vanuit station Hoorn.
De trein kwam maar niet en later werd er omgeroepen dat de trein niet reed. We moest wachten op de volgende trein. Dit kan natuurlijk gebeuren en is vervelend maar niet onoverkomelijk. We hebben met onwijs veel mensen hoopvol staan op de volgende trein van 8:20uur. Toen de trein uiteindelijk kwam bleek dit een super korte trein te zijn. Zelf nog korter dan normaal. de trein had maar drie delen.
Lang niet alle mensen op het perron paste in de trein en de mensen die er wel in stonden werden bijna plat gedrukt.
Het is dus niet erg als een trein niet rijd, maar dan moet er bij de volgende trein wel rekening worden gehouden met de vele extra reizigers die zich niet als een sardine in blik willen voelen, en niet nog een half uur willen wachten.

Als er de volgende keer een langere trein word ingezet in deze situatie op dit traject tussen Beverwijk en Hoorn.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:38 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ssteeman