Klacht: veel te kleine trein

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 6 oktober wilde ik zoals ierdere ochtend de trein van 7:50 uur richting beverwijk vanuit station Hoorn.
De trein kwam maar niet en later werd er omgeroepen dat de trein niet reed. We moest wachten op de volgende trein. Dit kan natuurlijk gebeuren en is vervelend maar niet onoverkomelijk. We hebben met onwijs veel mensen hoopvol staan op de volgende trein van 8:20uur. Toen de trein uiteindelijk kwam bleek dit een super korte trein te zijn. Zelf nog korter dan normaal. de trein had maar drie delen.
Lang niet alle mensen op het perron paste in de trein en de mensen die er wel in stonden werden bijna plat gedrukt.
Het is dus niet erg als een trein niet rijd, maar dan moet er bij de volgende trein wel rekening worden gehouden met de vele extra reizigers die zich niet als een sardine in blik willen voelen, en niet nog een half uur willen wachten.

Gewenste Oplossing:

Als er de volgende keer een langere trein word ingezet in deze situatie op dit traject tussen Beverwijk en Hoorn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ssteeman