Klacht: Veel te duur abonnement in mijn maag gesplitst

cecilia ouddeken op 22 september 2021 over McAfee Software in de categorie Software

Heb voor het bedrag van Euro126,46 (voor één jaar!!) een abonnement Mcafee Livesafe opgedrongen gekregen. Normaal koop ik zg. jaarkaarten bij de Mediamarkt. (19,95 per jaar!)
Mijn huidige looptijd is tot 19 oktober, maar ik kan nu al niet meer opzeggen, het bedrag is ook al afgeschreven van mijn creditcard. Voor dit bedrag heb ik nooit toestemming gegeven! Ik had op 17 september juist bijtijds 3 cards gekocht bij de Mediamarkt voor 3 jaar bedrag Euro 119,-. Het abonnementsbedrag is wat ze mij opdringen per mail is dus 3 x zo hoog als ik nu heb aangeschaft via de Mediamarkt! Ik wil het abonnement direct stoppen, restitutie van het abonnementsbedrag van 126,46 en per 19 oktober gewoon doorgaan met de door mij gekochte veel voordeliger cards. Ik heb het gemeld bij Mcafee, een storingsnummer gekregen (1-83838141) en dat was het. Mailen lukt niet, bellen ook niet, telefoonnummer niet bereikbaar/niet actief.

Beéindiging van het automatische abonnement per direct en restitutie van het abonnementsbedrag van €126,46

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McAfee Software

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McAfee Software nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cecilia ouddeken