Klacht: veel te dure aankoop zonnebrillen

op 21 juli 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Polaryte HD Zonnebril besteld voor de prijs van 69,95 per twee en een derde gratis.alleen bij de blokker zijn deze brillen echter 14,95 per stuk dus dit ook medegedeelt in het telefoon gesprek van vandaag aan een van de medewerkers die mij belde.daarom besloten zending terug te sturen.

Ik ben tevreden als je de prijs bijstelt naar de blokker prijs.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

1 jaar geleden - Beste Klant, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd u telefonisch te contacteren. Helaas tevergeefs. Graag vernemen wij van u wanneer u tijdens kantoor uren telefonisch bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, Team Tommy Teleshopping.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 06 september 2016 om 09:46 geantwoord

Beste Klant,

Helaas hebben wij niet meer van u vernomen na ons laatste bericht, wanneer u bereikbaar bent.

Wij zijn dan ook genoodzaakt uw klacht te sluiten. Voor verdere vragen verwijzen wij u door naar klantenservice@tommyteleshopping.com.

Team Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door Menneer Wijdeman