Klacht: Veel te benauwd in de sportschool

op 22 juni 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

De laatste weken is het veel te benauwd in de sportschool,
de airco staat aan maar de deuren staan ook open.
Op 1 of 2 plaatsen staat de airco dan aan en als je 1 meter verder loopt is het weer super benauwd omdat daar geen frisse lucht komt.
doordat de deuren open staan word het natuurlijk nooit kouder in de sportschool omdat er warme lucht van beneden binnen blijft komen.
zo kan je toch niet normaal trainen zonder frisse lucht.

als de airco gewoon goed word gebruikt, en de werknemers op de temperatuur in de sportschool letten

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 23 juni 2016 om 10:33 geantwoord

Beste heer Steinvoort, wij vinden het erg vervelend om te horen dat de temperatuur in onze vestiging te Venlo niet aangenaam blijkt te zijn. Wij hebben de melding derhalve doorgezet naar de verantwoordelijke club- en regiomanager. Zij zullen de kwestie uiteraard evalueren en indien mogelijk de nodige aanpassingen maken om er voor te zorgen dat de temperatuur (weer) behaaglijk genoeg is om te sporten. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, mail dan gerust even naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Supermonyet