Klacht: veel takken in de shag

op 17 december 2017 over Van Nelle in de categorie Sigaretten

ik ben er helemaal klaar mee ik zoek wel een andere soort shag jeetje al anderhalf zit ik al met takjes of grove stukken in mijn shag dat lijd tot inbranders als gevolg dat je gewoon de helft van het gedraaide shaggy weg kun gooien tja als het nu 3 euro kost ja dan hou ik mij stil maar nu niet meer het kost verdorrie 10.80 jeetje dan verwacht je wel kwaliteid en dat is de laatste tijd kloten ik rook altijd de zware de gewone of export maar dat maakt niks meer uit het is alle twee kloten gewoon dus doe er wat aan wand dit kan niet zo gr harry hofstee koninginnelaan 12 9503kl in stadskanaal ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven.

hallo
wanneer er geen takken en grove stukken meer inzitten dan ben ik tevreden ik rook het al 23 jaa maar de laatse jaren jeetje gewoon irritant om het te roken pffffff dus doe er wat mee.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Nelle

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Nelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harrty hofstee