Klacht: Veel storingen iphone 5s

op 07 september 2015 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn iphone 4 functioneerde altijd prima; (in 4 jaar tijd ( vrijwel ) nooit problemen mee gehad. Ik gebruik de iphone veel bij sportieve activiteiten, waarbij ik deze altijd met professionele armband meeneem. De iphone 5s lijkt hier niet goed tegen bestand. Ik ervaar veel problemen. In 1,5 jaar tijd 1 keer volledig nieuw toestel ontvangen en een keer is het beeldscherm vervangen ( beide garantie, goed geholpen in apple store ). Recentelijk de connector moeten vervangen ( gevoeligheid voor vocht lijkt groter dan bij iphone 4). Nu steeds problemen met koptelefoon. Het toestel onderkend dan niet dat ik de koptelefoon er uit heb gehaald. Ik heb de tips op internet gevolgd, maar probleem is nu binnen korte tijd paar keer voorgevallen. Zal nu vermoedelijk wederom reparateur in moeten schakelen. Mijn tevredenheid over de iphone is door deze storingen sterk verminderd.

Ik zou tevreden zijn als ik ondanks verlopen garantie periode toch gratis reparatie krijg of tegen zeer geringe kosten kan overstappen op iphone 6 ( hoop dat die beter tegen omstangheden gedurende sportieve activiteiten bestand is).

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Lageman