Klacht: Veel producten over de houdbaarheidsdatum

op 18 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Tijdens het winkelen bij jullie filiaal in Vlijmen moet ik bij ieder product wat ik uit de schappen pak kijken naar de houdbaarheidsdatum. Vaak kom ik tijdens mijn grote boodschappen 1, 2 of zelfs 3 producten tegen waarvan de houdbaarheidsdatum is verlopen. Als ik dit aangeef dan wordt dit netjes afgehandeld. Echter komt het ook regelmatig voor dat ik dit door de snelheid niet zie en dat ik er thuis pas achterkom dat een product niet meer goed is. Afgelopen maandag wilde ik zuurkool maken voor mijn gezin. Nadat ik het vlees had gebraden en de aardappelen had geschild kwam ik erachter dat de zuurkool die ik zaterdag had gekocht al 2 weken over de datum was…. U kunt begrijpen dat ik mijzelf hier erg aan irriteer!

Wanneer ik niet alle producten hoef te controleren op de houdbaarheidsdatum en ik dus niet iedere week bij mijn boodschappen producten tegenkom die ruim over de houdbaarheidsdatum zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JamyS