Klacht: Veel problemen met ION RX PLUS

op 10 juli 2017 over Sparta in de categorie Fietsmerken

in 2013 gekocht voor E 2.734 euro. Binnen twee jaar accu kapot ondanks goed gebruik via hun aanwijzing. Nu 2017 na 4 jaar alle kabels doorgebrand. Kabel voor kabel laten vervangen maar blijft de koppeling sensor niet vinden. Dus ook vervangen. Blijft communicatieproblemen geven. Software vervangen maar nu alleen 3 mogelijkheden ipv 5.. Software is niet uit te lezen op hun computer. Klap nu op de vuurpijl. Frame bij voorwiel gescheurd en moet vervangen worden. De 8 trapversnellingen de schakeling ook kapot. Een brandbrief naar Sparta geschreven. Je koopt een duur product en je mag meer verwachten voor die prijs. Nee zeker geen aanrader voor vrienden en kennissen. Sparta vergoed frame wel maar ik vertrouw fiets niet meer. IK wil een NIEUWE maar dat willen ze waarschijnlijk ook niet ondanks ik bereid ben iets bij te betalen als ze de fiets terugnemen. Volgens mijn informatie beginnen ze daar niet aan!!

Zeer ontevreden!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Mentz