Klacht: Veel lege plekken

op 26 juni 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
Wij deden altijd bij Albert Heijn boodschappen. Mijn man en ik kwamen ongeveer 3 jaar geleden in de ww en “moeten”wij nu op de kleintjes letten. Zo kwamen wij bij Jumbo in Zutphen. Wij hebben hier altijd met plezier boodschappen gedaan en kregen ook goede service.
Echter, sinds maanden is er een nieuwe bedrijfsleider en daarna is er toch veel verandert (in negatieve zin).
Heel vaak lege plekken, waardoor het artikel niet op voorraad is en de service vinden wij ook niet goed meer.

Ik hoor ook veel van deze klachten om mij heen van vrienden, familie en buren. Die gaan nu naar een andere supermarkt.

Wij gaan daarom vanavond maar eens onze wekelijkse boodschappen doen bij Lidl.

Wij hopen dat u aandacht aan deze klacht gaat geven en hopen iets van u te horen, zodat wij en vele anderen in de toekomst weer met plezier boodschappen gaan doen bij de Jumbo in Zutphen.

Gewenste Oplossing:

Weer goede gevulde vakken en weer de oude service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Trudy of mevr. Streppel