Klacht: Veel lagere snelheden op de glasvezel maar wel hogere tarieven!

op 16 december 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee jaar geleden is ons in Krimpen aan den IJssel al uitzending gemist beloofd door Caiway op de glasvezel.
Ik betaal 50 euro per maand voor een schamele 25-3 mb/s verbinding en krijg daarvoor het basispakket en telefonie VOIP first. Tevens heeft de geleverde IPTV ontvanger geen ingebouwde harde schijf.
De Caiwayklanten in de nieuwe glasvezelgebieden hebben voor hetzelfde bedrag een 75/75 mb/s. Zij krijgen wel een IPTV ontvanger met ingebouwde harde schijf om programma’s op te nemen. Voor tien euro meer per maand krijgen deze klanten het complete-pakket erbij, plus een snelheid van 150 mb/s symmetrisch. In Krimpen kan ik maximaal een snelheid krijgen van 90/mb/s en betaal dan maar liefst het belachelijke bedrag van 101 euro per maand aan Caiway, terwijl de andere Caiwayklanten voor 60 euro per maand klaar zijn en dan al een veel snellere verbinding hebben. Nu hebben de nieuwe glasvezelklanten ook al televisie op hun tablet. Wij worden weer overgeslagen door Caiway, maar kunnen wel de veel hogere tarieven blijven betalen aan Caiway.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dezelfde producten op de glasvezel in Krimpen aan den IJssel als in de nieuwe glasvezelgebieden. Zolang het glasvezelproduct niet exact gelijk is aan producten in de nieuwe glasvezelproducten wil ik een flinke korting op mijn abonnementsprijs welke lager is dan die van de nieuwe glasvezelgebieden. Dit omdat ons glasvezelproduct veel minder is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

6 jaren geleden - Bewoners in Krimpen aan den IJssel, Loenen aan de Vecht en Woerdblok, zullen eind deze week of begin volgende week een brief binnen krijgen. Tevens vindt u ongeveer dezelfde informatie op: http://www.caiway.nl/site/nl/krimpen/krimpena.d.ijssel/vragenenantwoorden/demeestgesteldevragen Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 27 december 2012 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

ewoners in Krimpen aan den IJssel, Loenen aan de Vecht en Woerdblok, zullen eind deze week of begin volgende week een brief binnen krijgen.
Tevens vindt u ongeveer dezelfde informatie op: https://www.caiway.nl/site/nl/krimpen/krimpena.d.ijssel/vragenenantwoorden/demeestgesteldevragen

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 4K