Klacht: Veel fouten, geen reactie van klantenservice

op 17 december 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Op vrijdag 8-12-2017 heb ik een luxe giftset voor mijn vriendin besteld, er werd beloofd ‘voor 22.00 uur besteld, morgen in huis’. Ook betaalde ik extra voor cadeaupapier.
Na de betaling ontving ik een track en trace link, deze gaf niet aan dat het pakketje zaterdag bezorgd zou worden. Ik heb hierover gemaild, ik kreeg het antwoord dat ‘het een drukke periode is en we kunnen niet toveren’. Ik heb een boze mail terug gestuurd en aangegeven dat dit geen service is. Als excuses kreeg ik 20% korting op mijn volgende bestelling (maar hier heb ik niks aan, aangezien ik niks meer ga bestellen via rituals.nl). Maandag kwam het pakketje pas binnen.
Ik baalde al enorm dat mijn cadeau veel te laat binnen kwam, maar bij het uitpakken bleek het ook nog niet eens ingepakt te zijn!

Ik heb een klacht ingediend en later nog een mail gestuurd aangezien ik geen reactie ontving. Tot op heden negeert de klantenservice van Rituals mij.

Ik vind dit een schandalige gang van zaken, aangezien mijn vriendin geen cadeau op haar verjaardag kreeg en toen zij het ontving thuis, deze niet ingepakt bleek te zijn.

De 20% korting die beloofd is, verrekenen met de huidige betreffende bestelling (E66,50) + bedrag retour dat ik heb betaald voor het laten inpakken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtmelder9735