Mijn Klacht:
Ik verwachtte voor mijn vakantie in juli 2015 een pakket en heb het dankzij Postnl nog steeds niet ontvangen. Het pakket werd verstuurd binnen Nederland. Het pakket zou in de week voordat ik op vakantie zou vertrekken bezorgd worden maar dat is Door de staking van de pakketbezorgers niet gebeurd. Het pakket is vervolgens na mijn vertrek aangeboden bij mij. Omdat er niemand thuis was lag er een briefje in de brievenbus om het pakket op te halen bij het Postnl servicepunt. Dus ik mijn broer gestuurd om het op te halen,kreeg hij een ander pakket daarvoor in plaats(dat ook vertraagd was Door deze staking). Na mijn terugkomst toen ik naar het postnl servicepunt ben gegaan bleek het pakket retour te zijn gegaan,maar er stond geen afzender op het pakket dus is het naar het Postnl punt in Den Haag gegaan waar pakketten terecht komen die niet bezorgd kunnen worden. Nu weken verder en telefoontjes verder met valse beloftes aan mij en aan de verzender is Postnl er nog niet in geslaagd het pakket wederom naar mij te versturen. Er was een case aangemaakt, een onderzoek ingesteld,er is beloofd dat het pakket naar mij gestuurd wordt,er is beloofd dat het pakket terug gaat naar de afzender. Iedere medewerker die je tewoord staat bij Postnl zegt iedere keer wat anders. Wat een afschuwelijk, onprofessioneel en klantonvriendelijk bedrijf is dit.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een oprecht excuus en mijn pakket eindelijk ontvangen, waarvoor ik zowel de inhoud als de verzendkosten heb betaald. En Postnl mag heeeeeeeel nodig duidelijke regels stellen hoe dingen dienen te gaan ipv het zooitje dat het nu is.

