Klacht: Veel fouten Door Postnl tijdens traject

Khaatje op 18 september 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has resolved this complaint
βœ… Klacht opgelost op 18 september 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer, mevrouw Ouaali, Graag help ik u verder met uw klacht. Allereerst onze excuses voor de gang van zaken omtrent uw pakket. Ik snap dat het allemaal erg vervelend voor u is geweest, en bied hiervoor onze oprechte excuses...

Bedrijf PostNL
Status Opgelost
Datum 18 september 2015

Een klant heeft problemen ondervonden met de levering van een pakket door PostNL, dat niet op tijd werd bezorgd vanwege een staking. Na zijn vakantie bleek het pakket retour te zijn gestuurd zonder afzender, waardoor het niet kon worden opgehaald. De situatie is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik verwachtte voor mijn vakantie in juli 2015 een pakket en heb het dankzij Postnl nog steeds niet ontvangen. Het pakket werd verstuurd binnen Nederland. Het pakket zou in de week voordat ik op vakantie zou vertrekken bezorgd worden maar dat is Door de staking van de pakketbezorgers niet gebeurd. Het pakket is vervolgens na mijn vertrek aangeboden bij mij. Omdat er niemand thuis was lag er een briefje in de brievenbus om het pakket op te halen bij het Postnl servicepunt. Dus ik mijn broer gestuurd om het op te halen,kreeg hij een ander pakket daarvoor in plaats(dat ook vertraagd was Door deze staking). Na mijn terugkomst toen ik naar het postnl servicepunt ben gegaan bleek het pakket retour te zijn gegaan,maar er stond geen afzender op het pakket dus is het naar het Postnl punt in Den Haag gegaan waar pakketten terecht komen die niet bezorgd kunnen worden. Nu weken verder en telefoontjes verder met valse beloftes aan mij en aan de verzender is Postnl er nog niet in geslaagd het pakket wederom naar mij te versturen. Er was een case aangemaakt, een onderzoek ingesteld,er is beloofd dat het pakket naar mij gestuurd wordt,er is beloofd dat het pakket terug gaat naar de afzender. Iedere medewerker die je tewoord staat bij Postnl zegt iedere keer wat anders. Wat een afschuwelijk, onprofessioneel en klantonvriendelijk bedrijf is dit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een oprecht excuus en mijn pakket eindelijk ontvangen, waarvoor ik zowel de inhoud als de verzendkosten heb betaald. En Postnl mag heeeeeeeel nodig duidelijke regels stellen hoe dingen dienen te gaan ipv het zooitje dat het nu is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 september 2015 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Ouaali,

Graag help ik u verder met uw klacht. Allereerst onze excuses voor de gang van zaken omtrent uw pakket. Ik snap dat het allemaal erg vervelend voor u is geweest, en bied hiervoor onze oprechte excuses aan.
Gelukkig kan ik u meedelen dat het pakket is gevonden en opnieuw toegestuurd zal worden naar u. Dit kunt u volgen aan de hand van dezelfde track and trace code als die u hier opgeeft.

Hiermee hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze eigen Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM