Klacht: veel ellende en willen laten betalen terwijl hun mij een maand eerder afsluiten

op 27 juli 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik had vanaf april 2014 alles in 1 bij online vanaf dag 1 was de ontvangst niet goed leek wel een knipperlicht. Na veel bellen mailen geen oplossing van hun kant. Na bijna anderhalf jaar werd er gezegd ja je zit eigenlijk net iets ver van de centrale ik dacht mijn contract loopt toch bijna af dus laat maar. Opgezegd en per 14 april 2016 zou ik afgesloten worden. Tot mijn verbazing 11 maart niks meer geen nada noppes ik bellen ja U bent afgesloten oke dacht ik dan hoef ik de maand april niet te betalen. Nou Online wil gewoon de abbonements kosten tot einde contract hebben. Maar ik maak die fout niet en ik heb die maand geen gebruik van hun diensten gemaakt.

dat ik de maand april niet hoef te betalen want heb geen gebruik meer van hun diensten gemaakt want hun hebben mij afgesloten niet ik.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door denise45