Klacht: veel betalen voor weinig internet 20 mb per maand

op 05 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

alles in 1 :
op maandag 20 juni 2016 contact gehad lokaal tarief met tele2 over slecht internet , er is mij verteld dat de tijdelijke oplossing was de stekker uit het tv kastje te halen om beter internet te krijgen de tv met HDMI trekt alle internet weg (dus kon/kan geen tv kijken en internetten tegelijk). zo ge zegt zo gedaan , ook zou tele2 mij een monteur sturen op het internet probleem op te laten lossen
Donderdag 23 juni tussen 8 en 10 was de monteur er met de mededeling dat de kabel buitens huis slecht is vandaar dat het internet zo traag is deze monteur zou een terug koppeling doen na tele2 voor een oplossing (tot op heden geen terug koppeling gehad)
Dinsdag 28 juni weer contact gehad met tele2 (gesproken met Marcel Doets ) heb met die vriendelijke meneer 24 minuten aan de telefoon gezeten omdat er 7,3 mb ps binnen komt , de heer M Doets heeft mij belooft dat ik de zelfde dag terug gebeld zou worden (tot op heden geen contact terug gehad)
Maandag 4 juli contact gehad met Rowan afdeling TBR ook hier 15.55 minuten aan de telefoon gezeten mijn download was 7.4 en upload 0.6 maar omdat hun een storing hadden zou ik op een later tijdstip hun maar weer bellen op dat heb ik dan gedaan , later die dag weer contact gehad met tele2 toen heb ik gesproken met de heer Kris hier mee 16.38 minuten aan de telefoon gezeten mijn om ALLES op te zeggen de heer Kris wou me wel een nieuw abonnement aan smeren maar dat heb ik afgewezen omdat ik voor 20 mb per maand betaal en er komt maar 7 mb binnen ..
Ik dacht bij mezelf tja als ik nu €44,02- betaal voor 20 mb per maand en er komt maar 7 mb binnen en dan een betere internet dus meer mb voor het zelfde bedrag , waarom krijg ik dat nu dan niet ???

wanneer ik tevreden ben als ik krijg waar voor ik betaal .... of het maand bedrag van €44,02 terug wordt gestort , en deze maand gratis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique7161