Klacht: Veel attracties gesloten.

op 05 mei 2017 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Beste meneer/mevrouw.

Wij dachten gezellig een dagje naar slagharen……!!
Dus woensdag 3 mei 2017 kwamen wij er 1uur en 40 minuten aan.
Tot zover niks aan de hand.
Als eerste naar de gold rush en met de kabelbaan terug.
Bij de andere kant aan gekomen in boomstammen.
Echter mijn dochter wou in de magic bikes en de atractie er naast deze was / ging dicht pauze .en ook nog 2 andere atractie waren dicht .
Nou dan maar naar de andere kant van het park….echter daar aan gekomen was het atractie 24/ 29/30 en 24 ook gesloten ook was de pony ride ook niet actief.
Weer terug naar de andere kant dan maar en weer waren er diverse atracties gesloten.
We hoorden veel mensen er over klagen .
Ik ben dan ook van mening dat het erg ongepast is dat er zoveel gesloten is ……was echt een teleurstelling voor ons!! Ik ben dan ook van mening dat onze kaartjes echt weggegooid geld waren .
Wat meer personeel zodat alles gewoon open/actief kan zijn zou wel zo gepast zijn.
Een vergoeding of nieuwe kaartjes is wel het minste wat jullie zouden kunnen vergoeden.
Hoop op een nette afhandeling.
Mvg Karin Elemans.
De Hogewickstraat 5
6678ap Oosterhout.
0631992799

Ik ben tevreden als ik een vergoeding krijg voor deze dag ivv gratis toegang.Of een andere leuke vergoeding

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door K.Elemans