Klacht: vastlopen scherm na update IOS

op 12 mei 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

heb sinds 5 maanden een Iphone 6S.
Niks aan de hand tot nu toe maar sinds enkele weken is er de update beschikbaar gesteld van IOS 10.2.1 naar 10.3.1
Na de update naar 10.3.1 loopt steeds het scherm vast om de zoveel minuten, je kunt 20 keer per dag opnieuw opstarten met de home knop en de knop aan de zijkant (lock), het is een probleem waar veel mensen Op het Apple discussie forum ook last van hebben. https://discussions.apple.com/thread/7916664?start=0&tstart=0
Apple geeft niet meer de mogelijkheid te downgraden naar de vorige goed werkende IOS 10.2.1 Ik heb filmpjes gestuurd, logfiles, zelfs een vast contactpersoon bij Apple helpdesk hierover maar de oplossing is er niet..hun engineers zijn niet in staat het probleem te vinden…ik lees iets over een update die wellicht in September pas komt? Kom op Apple, doe er eens wat aan. Toch belachelijk dat zo\’n groot bedrijf niet in staat is dit snel op te lossen, afschuiven op hardwareproblemen trap ik niet in.

Mogelijkheid tot downgraden naar 10.2.1

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 6s