Klacht: vastlopen programma

op 18 oktober 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Sinds de nieuwe update loopt het programma herhaaldelijk vast en/of is heel traag. Ook is de optie pagina indeling verdwenen.
Ik wil heel graag de kalender bestellen met 50% korting, dat zal niet gaan lukken, de actie stopt vannacht. Ik ben al 4x gedeeltelijk opnieuw begonnen…

- Vloeiend en vlot kunnen werken
- Een kalender met korting kunnen bestellen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

1 maand geleden - Beste mevrouw Van der Ziel, Wat vervelend dat u problemen ondervindt tijdens het maken van een kalender! We hebben u een e-mail gestuurd voor meer informatie, zodat we het probleem beter kunnen onderzoeken en u kunnen voorzien van een oplossing. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Albelli

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 15 november 2016 om 14:13 geantwoord

Beste mevrouw Van der Ziel,

Op 19 oktober hebben wij u een e-mail toegestuurd, waarin wij u vragen het probleem dat u ervaart nader te omschrijven. Wij hebben een reactie ontvangen, maar nog geen exacte probleemomschrijving. Om deze reden hebben wij u op 4 november opnieuw een e-mail toegestuurd met de vraag het probleem verder te omschrijven, zodat wij u beter verder kunnen helpen. Omdat wij nog geen reactie van u hebben ontvangen, gaan we er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht u toch nog problemen ervaren, dan ontvangen wij graag reactie op het e-mail bericht.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Margr8