Klacht: Vastgehouden paketten en tegenstrijdige berichten van service medewerkers

Liam1 op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 paketten van mijn echtgenote en ik worden vastgehouden op het ups locatie in Herne (DL) zou brexit gerelateerd zijn.
eerste contact. (Wacht maar af)
2e contact(volgende dag) vraag het aan de verzender
3e contact. Kijkt daadwerkelijk naar de status van de paketten en ziet dat deze geen hinder moeten ondervinden, want verzender heeft alles vooraf al geregeld. Geeft aan omdat er een geplande levering voor de volgende dag zou zijn hij niks kan aanpassen.
4e contact. levering niet gekomen. gebeld medewerker geeft aan een case aan te maken om opdracht te geven om pakketten te laten verwerken.
na 7 dagen geen verandering.
5e contact: nee het werkt niet zo( twee vorige medewerkers zeggen van wel) en moet maar verzender inschakelen.

Als we alle drie pakketten bij ons thuis hebben en ups hun werk doen om te controleren dat het gebeurd. en ook uitvoert op verzoek van de ontvanger.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Liam, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt. Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek willen starten. Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om de zender hierover te informeren. Zij kunnen dan het formulier invullen met de onderstaande link. We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 15 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen. Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld, wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven. https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 17:07 geantwoord

Beste Liam,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service