Klacht: Vaste telefonie/KPN/problemen met activatie

op 30 maart 2013 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben overgegaan naar glasvezel KPN (Kom bij UPC vandaan), de overgang verloopt niet goed, ik kan geen gebruik maken van vaste telefoonaansluiting, dit vanwege een activatie-probleem, zoals KPN dit zef noemt.Bellen naar 1369 om zelf te activeren, heeft geen zin, nummer niet in gebruik! Sinds een paar weken heb ik veel contact met de klantenservice van glasvezel KPN, 0800-0404, keer op keer word ik niet geholpen watbetreft de activatie/ vast telefoon-nummer. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand geeft een oplossing. Voor het oplossen van een telefonieprobleem staan 3 werkdagen, deze zijn verstreken, dus ik verwacht meer actie vanuit KPN. Men belooft van alles bij de KlantenserviceKPN, medewerkers zijn incompetent en kunnen geen acties ondernemen ten behoeve van een klant.
De service die ik ontvang vind ik zeker niet overeenkomen voor het bedrag wat ik maandelijks aan abonnementskosten kwijt ben/pakket Alles-in-een-instap. Het is jammer dat de melding van activatie niet door de telefonische klantenservice van KPN doorgezet kan worden naar een andere afdeling die daar wel verantwoordelijk voor is, de afdelingen werken NIET samen met elkaar.
Ik wil weten welke stappen er ondernomen zijn en op welke termijn ik een vaste telefoonaansluiting actief heb van KPN.

Gewenste Oplossing:

ACTIVEREN VAN MIJN VASTE TELEFOON NUMMER! KPN moet afspraken nakomen, ik betaal voor TV/Internet en vaste telefonie en dit moet gewoon werken, dus wil die produkten gewoon geleverd hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door louiswatje