Klacht: Vaste klantenkring aangeboden maar nooit ontvangen

op 15 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna een jaar geleden onderzocht welk pakket goed en goedkoop was. (Voor mijn moeder) In telefonisch overleg heeft KPN mij toen overgehaald om bij KPN te blijven obv een extra vaste klantenkring van 120 euro welke over ongeveer 6 maanden overgemaakt zou worden. Mijn moeder was tenslotte al heel lang klant van KPN. Omdat deze betaling uitbleef ben ik gaan bellen. Men kan hier niets over terug vinden. KPN is ook niet bekend met de mogelijkheid om deze extra korting te geven. Na een uur bellen met 5 afdelingen was ik het behoorlijk zat geworden. Eindconclusie van KPN: het is onmogelijk dat een vaste klantenkorting is aangeboden. Dat kan enkel in combinatie met een klacht. Daar was toen geen sprake van. KPN bied nu wel 120 euro korting aan maar dan moet het contract met een jaar verlengd worden.

Gewenste Oplossing:

Ik heb tweemaal telefonisch gesproken met de afdeling verkoop waarin de vaste klantenkorting van 120 euro was bevestigd. Wij hadden anders voor Ziggo gekozen. Ik begrijp ook dat als men daar geen registratie van heeft dat men deze afspraak niet kan bevestigen. Maar dan had men toentertijd dit wel in het systeem van KPN moeten registreren. Nu een korting geven icm een nieuw contract van een jaar klinkt als een sigaar uit eigen doos. Overstappen naar Ziggo hoeft nu niet goedkoper te zijn maar daar komt men wel afspraken na.

Alle klachten die gemeld zijn door evanloenen