Klacht: Vast aan abonnement terwijl nummerbehoud niet gelukt is

op 09 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Bij telefoonkopen.nl heb ik een abonnement afgesloten voor mijn toen nog geldige prepaidnummer. Was een mooi nummer dus ik wilde een goedkoop abonnement om er zeker van te zijn dat het nummer niet verloren zou gaan. Dat was enige reden.
Nu blijkt nummerbehoud niet mogelijk en ben ik het nummer verloren en zit tevens vast aan een abonnement van Tele2, waar ik ondanks diverse protesten en stop automatische incasso niet onderuit kom
Tele2 verwijst me naar Belcompany waar klacht gedeponeerd is maar ik ontvang ondertussen wel een brief van Intrum Justitia (Incasso) voor een bedrag van 1,90 abonnementskosten die niet betaald zijn + 63 euro incassokosten!! Wat is dit voor een organisatie. Ik adviseer iedereen geen gebruik te maken van Tele2 want ze hebben in de korte tijd dat ik een abonnement heb afgesloten ook al “per ongeluk” een nota van 19,95 aan aansluitkosten etc gestuurd. Onbetrouwbaar en absoluut niet oplossingsgericht. Dit soort bedrijven zou streng beboet moeten worden.

Onmiddelijke beeindiging van het abonnement en creditering van de abonnementskosten. Ik heb NOOIT gebruik gemaakt van het alternatieve telefoonnummer hetgeen ook nagezocht kan worden door Tele2

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 13:56 geantwoord

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over nummerbehoud. Wanneer bij de aanvraag onduidelijkheid is ontstaan, kan contact opgenomen worden met de aanbieder waar het abonnement afgesloten is zodat vragen omtrent de aanmelding uitgezocht kunnen worden. Bij verdere vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door rbeijnon