Klacht: Vandaag geen zaterdag bijlage bezorgd

op 08 juli 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Vaker wordt de bijlage op zaterdag niet bezorgd. Dat is te weinig om digitaal te melden want de Limburger kent niet de mogelijkheid om alleen over zo’n ondergeschikt onderdeel te rapporteren.
Maar de bezorger brengt nog een andere krant: daarvan ontbraken vandaag ook de twee bijlagen.

Correcte bezorging

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagblad de Limburger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 11 juli 2017 om 10:58 geantwoord

bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Deze hebben wij doorgezet naar de bezorger. De klacht is genoteerd in ons systeem. Voor de klacht van de andere krant deze melden bij de krant zelf. Is dit niet opgelost graag even telefonisch doorgeven of via de e-mail zodat we meteen actie kunnen ondernemen. hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, klantenservice de Limburger.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoebers