Klacht: vandaag geen telegraaf bezorgd.

op 05 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 05 september 2016 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Loderichs,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf niet goed is verlopen vandaag. Wij gaan dit voor u doorgeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om de bezorging weer op orde te krijgen.
Helaas hebben wij een aantal jaar geleden het besluit genomen om te stoppen met de nabezorging. Wij zullen daarom de gemiste krant compenseren op uw abonnement door een extra dag toe te voegen aan uw betaalperiode, zodat u sowieso het aantal kranten zult ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door a.j.loderichs@casema.nl