Klacht: Vanalles mis

op 17 september 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Hoi,

Ik heb vandaag twee pizza’s besteld, met een kortingscode want de vorige keer ging er ook iets mis. Het begon bij betalen via de site; dat lukte niet. Prima, kan me voorstellen, ik bel wel. Ik bel de bestelling door en een pizza van site was onbekend (creamy spinach, stond er toch echt op!). Oké, prima, caprese dan, met extra spinazie. En een veggie zonder olijf met ananas. Die laatste is gelukt, die andere werd volgens mij een magherita met minder spinazie. Afgesproken dat jullie tussen kwart over zes en half zeven zouden komen. Tien voor zeven zijn jullie er (ik had om half vier al gebeld, beetje jammer). En de pinautomaat die mee zou gaan kon ook niet mee.

Ik had het hart niet de jongen die het bezorgde lastig te vallen met de klachten. Dus nu maar zo. Kom op jongens, dit kan echt beter. (En is meestal ook beter)

Kijk maar, geen idee, ik pak zelf wel wat pesto ofzo.

Zie onder de "caprese met extra spinazie"

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nonneke15