Klacht: van walibi trein vertraging moesten taxi betaln van utrecht centraal naar zoetermeer oost

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw
op 15 oktober 2016 ben ik met men vrienden Sander, Brian Nelly Nathaniel een dag naar walibi holland geweest na een fijne dag zijn we om 22:15 hebben wij het park verlaten volgens 9292 ov .nl zouden wij er om 00:50 op Zoetermeer oost zijn we zijn met de bus naar hardewijk gegaan en vanuit daar de trein naar Amersfoort gepakt de trein zou echter verder moeten reizen naar utrecht centraal maar door spoor werkzaam heden moesten we een overstap maken op amesfoort naar utrecht centaal station de trein had echter 10 min vertraging waardoor we de aansluiting miste met de sprinter naar zoetermeer oost vanaf utrecht centraal was er geen ander mogelijkheid om in zoetermeer te komen dus moesten we met de taxi en betaalden we een rit van 125 euro want we zouden in utrecht aankomen om 00.25 en we kwamen om 00:35 aan op utrecht centraal de trein stond ca 10 min stil voor het station utrecht centraal er zouden van amsfoort ook bussen reiden maar de vervangende bussen borden waren al weg gehaald en moesten we 30 in wachten dat was om 00:10 met vriendelijke groet Kevin Kegels

ik ben tevreden als ik men trein kaartje 14,95 van de kruitvat vergoed word of men taxi rit van 125 euro met vriendelijke groet Kevin Kegels
Hoevenbos107
2901 AG
Zoetermeer
Tel nummer

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 december 2016 om 08:16 geantwoord

Geachte heer Kegels,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 18 oktober 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Graag reageer ik op uw verzoek tot (gedeeltelijke) terugbetaling van uw vervoerbewijs met datum 15 oktober 2016. Helaas kan ik uw verzoek om terugbetaling nog niet afhandelen of een toezegging doen, omdat wij niet in het bezit zijn van uw vervoerbewijs en uw IBAN rekeningnummer.

Heeft u gebruik gemaakt van losse papieren vervoerbewijzen dan mag u deze opsturen met een begeleidend schrijven naar:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Wilt u ons kenmerk 5034847197 vermelden in uw reactie?

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie verder af.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin Kegels