Klacht: Van kastje na muur

op 20 december 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Beste meneer/mevrouw

Ik heb vandaag 20-12-2017 mijn bestelling aan de telefoon besteld. Als aller eerste belde ik woenselse markt te eindhoven om 18:53. Hun vertelde dat mijn adres niet in hun systeem stond en dat ik dominos in tongelre te eindhoven moest bellen. Daar nog verteld dat ik niet in tongelre woonde, maar toch moest ik hun bellen.
Dit heb ik gedaan om 18:55.
Ook zij vertelde mij dat mijn adres niet in hun systeem voor kwam, maar dat ze gingen kijken wie het gaat bezorgen. Ik heb nog gevraagt hoelang het ging duren en dat ging ong. 45 min duren.
Om 20:06 had ik weer terug gebeld na tongelre dat ik eej bestelling heb gedaan en dat ik nu 1uur en 15 min aan het wachten ben. Hij vertelde mij dat het niet in het systeem stond dat ik besteld heb en dat ik elckerlyclaan moest bellen. Bij deze telefoontje heb ik een emiel gesproken. Ik heb gezegt dat hij dan ook maar even daarna toe moest bellen. Ik heb daarna om 20:17 na elckerlyclaan te eindhoven gebeld en gevraagt of er een emiel van tongelre gebeld heeft. Dat heeft hij netjes gedaan maar ik kreeg geen korting maar ze zetten mij wel op voorrang. Het zou ong. 30 min duren.
Uit eindelijk kwamen ze het om 21:00 mij bestelling leveren.
2uur op mijn bestelling gewacht en hoop dat hier ook iets mee gedaan word en ik verwacht ook een reactie terug

Een tegenmoetkoming en zorgen dat dit nooit meer gebeurd

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Jorning