Mijn Klacht:
Ik heb gisteren een telefoon besteld, online, omdat naar de winkel gaan lastig is voor mij, gebeld omdat op de webstite staat in 24 uur geleverd, ik gebeld, ja mevrouw ook op zaterdag, ik heb dat aangenomen anders had ik zelf naar de winkel gegaan. Ik moet namelijk echt een nieuw toestel en snel.
Ik kreeg netjes een code, en vanaf 8 uur vanmorgen kon je kijken, niet te vinden, ik gebeld met DPD, in het weekend niet bereikbaar.
Ik gebeld met Belsimpel, een medewerker die zegt ik kan niks doen, ze zijn te laat en verder ja moet u maandag zelf maar even uitzoeken met DPD, wij kunnen niks meer doen.
Ik heb gevraagd naar de leidinggevende, nou die kreeg ik, hij kon niks voor mij doen zodat ik vandaag zoals de website belooft en de medewerker aan de telefoon, mijn toestel zou krijgen..
Hij heeft gezegd dat ik maandag zelf maar moet bellen, dat zij dat niet doen omdat ze een grote lijst hebben die ze moeten afwerken, en dat ik die vrije dag die ik nu heb moeten inleveren maar kan vergeten. Geen excuus en geen vergoeding.. NIKS
Hun leveringsprobleem word mijn probleem.. zonder pardon.
Zij hebben gezegd maandag de order te kunnen annuleren zodat ik donderdag zelf een toestel kan halen zodra erna ooit een keer mijn geld binnen is OF hem zaterdag zelf op een ophaal punt kan afhalen..
Ik zeg annuleer de order en maak vandaag het geld over, of stuur een bezorger langs ik ben vandaag thuis ervoor.. beide zijn niet mogelijk !
IK moet maandag bellen, om te regelen..
Alles word mijn kant opgeschoven en ik zit met een probleem, hoe kan ik DPD bellen zonder telefoon??
Zonder toestel of moet ik weer op andermans kosten gaan regelen?? a 50 ct per minuut bij DPD !!!!!
Kortom ; belsimpel, word belniet of belmoeilijk.nl !!
Dit is de eeerste maar zeker de LAAATSTE keer dat ik iets met hun te maken wil hebben !!
Tijdens gesprek, X, Verheft zijn stem, laat klant niet uitpraten, en HANGT midden in gesprek op !!!! En dat mag zich leidinggevende noemen????
Gewenste Oplossing:
Excuus van X!
Vergoeding vrije dag!
Vergoeding ipv 24 uur 7 dagen later !!
Vergoeding Halve dag kwijt aan niet mijn probleem oplossen.
Vergoeding ergenissen en vroeg opstaan !!
X functie omlaag zetten !
En vandaag 16 april mijn telefoon leveren !!!!!
