Klacht: Van het kastje naar de muur sturen

niet open doen op 02 november 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Januari 2020 vlucht geboekt op 22 mei 2020 van Amsterdam naar Izmir en op 2 juni 2020 van Izmir naar Amsterdam.
Meerdere malen contact gezocht met Cheaptickets. Die reageerde op contact van een jaar eerder of helemaal niet.
Ook contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij Sunexpress, die verwijzen terug naar Cheaptickets.
Wederom contact Cheaptickets. Nu willen ze:
• Datum van annulering
• Bevestiging dat de airline de vlucht heeft geannuleerd
• Exacte bedrag van terugbetaling

Er gingen op 22 mei geen vluchten. Niets vernomen over annulering. Maar mij moeten data aanleveren???
Wij moeten nu weer contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij.
Dit is de omgekeerde wereld!!!
We hebben bij Cheaptickets geboekt.
Wat een service.

Gewenste Oplossing:

Als cheaptickets de data zelf gaat uitzoeken. Ze weten dondersgoed wat ik betaald heb. Ze weten dondersgoed dat er op 22 mei helemaal geen vluchten van Sunexpress op Schiphol of elders in Europa uitgevoerd werden.
Na 5 maanden zouden we ons geld wel eens terug willen zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niet open doen