Klacht: van het kastje naar de muur

op 31 augustus 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Maandag 29 augustus heeft studystore mijn studie boeken met post nl verstuurd. dat is bevestigd in een mail.
Inmiddels is het 31 augustus en post nl had niks bij.
studystore gebeld, zij zeggen dat het pakket bij post nl ligt. Post nl Gebeld. die zeggen dat het pakket niet afgeleverd is. Studystore weer gebeld en aangegeven dat ze binnen 2 dagen zouden leveren. zij geven aan dat het binnen 2 dagen verzonden en daarmee zei aan hun verplichtingen hebben voldaan. Zenden en ontvangen zijn twee verschillende dingen. Nu zegt studystore dat ik nog 2 dagen moet wachten voordat mijn pakket komt , volgens post nl is het er niet.
Post nl biedt in ieder geval zijn excuses aan voor de situatie , Studystore niet.
Ook zegt post nl dat ik aan de leverancier, in dit geval studystore moet vragen om bij post nl een onderzoek in te stellen naar mijn pakket wat ik als ontvanger niet kan of mag.
Ik zal deze 2 dagen afwachten en ik hoop dat mijn studie boeken er dan zijn. Erg vervelend allemaal, ook dat studystore alleen maar met zijn vinger naar post nl wijst terwijl nu dus niet duidelijk is waar het pakket is.

Op het moment dat je belooft dat je binnen 2 dagen levert en je doet dat niet dan kun je op zijn minst je excuus daar voor maken.
Daarnaast kreeg ik het advies van studystore dat als ik mijn boeken over 2 dagen nog niet had ik een klacht bij postnl moest indienen, maar ik heb mijn boeken niet bij post nl gekocht maar bij studystore.
Post nl geeft ook duidelijk aan dat de verzender in deze een onderzoek kan aanvragen naar het pakket bij post nl, niet de ontvanger.
Natuurlijk snap ik dat er altijd iets mis kan gaan bij een pakketdienst maar nu zetten ze mij gewoon in de wacht en hopen ze dat het pakket alsnog boven komt drijven, wat goed zou kunnen maar de houding van studystore is allerminst correct in deze.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 06 september 2016 om 18:58 geantwoord

Goedenavond Jesse,

Wij zien via de track & trace code dat het pakketje 2 september is afgeleverd bij de buren om 16:00.

Wij bieden onze excuses aan en horen graag of je het pakketje inmiddels ontvangen hebt!

Studystore

Alle klachten die gemeld zijn door jesse Wisman