Klacht: Van Dijk wil de borg niet terugbetalen

op 27 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn dochter heeft haar boeken ingeleverd, een boek ontbrak. Deze heeft ze vijf minuten later ingeleverd en daarvoor niet opnieuw een ontvangstbewijs gekregen omdat het te druk was. Je raad het al, nu zeggen ze dat ze een boek te weinig ingeleverd heeft.klacht kan niet via de mail, zou schriftelijk moeten, maar dan nog hebben we weinig kans zeggen ze. We hebben van de directeur van de school zelfs een excuus mail gehad omdat van Dijk er zo’n zooitje van gemaakt heeft bij het inleveren.

als onze borg gewoon terugbetaald wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 27 juli 2016 om 10:51 geantwoord

Beste Jos,

Wij vinden het vervelend dat het zo is verlopen op de inleverdag. Graag ontvangen wij per mail het inleverbewijs/schaderapport wat u van ons heeft ontvangen op de inleverdag. Wij gaan dan kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Heeft op 28 juli 2016 om 00:03 geantwoord

Dit is helaas geen oplossing, ze gaan er naar kijken...
Waar moet ik aan refereren als ik ze een mail stuur.

Bericht van Van Dijk Educatie

1 jaar geleden - Beste Jos, Wanneer u ons een inleverformulier of schaderapport toestuurt per mail met hier in een notitie van uw klantgegevens (W21124), kan onze klantenservice deze beoordelen. Op basis hier van kan bijvoorbeeld worden besloten om het boek binnen het account van Jeske te corrigeren. We zien het inleverbewijs of schaderapport graag per mail tegemoet. Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Bericht van Van Dijk Educatie

1 jaar geleden - Beste Jos, Wij hebben het artikel 'Pincode (5e editie) 4 vmbo-gt' (artikelnummer 7956931) uit coulance bij ons in het systeem gezet als correct ingeleverd. Dit houdt in dat u geen schadenota gaat ontvangen voor dit artikel. Daarbij gaan wij er voor zorgen dat de borg wordt uitbetaald. Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door rolling1