Klacht: van dijk crediteerd niet

op 13 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

ik heb tweemaal een verzekering betaald in een account. omdat alles compleet overbelast bij van dijk was en ik toch op tijd moest bestellen.
(ondanks dat kwamen toch alle boeken telaat omdat van dijk per abuis de boeken van alle leerlingen niet besteld hadden)

er is toen een nieuwe bestelling geplaatst en de eerste bestelling een boekenpakket plus verzekering gecrediteerd.

ik heb geen geld teruggehad, maar er is wel 2x afgeschreven bij mijn bank.

bewijzen gestuurd, wordt hier wel naar gekeken?

ga gewoon geen 3x 7,95 betalen.

dat jullie een rare administratie hebben kan ik niets aan doen maar wordt hier wel de dupe van

7,95 crediteren op mijn open factuur

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 14 september 2017 om 09:58 geantwoord

Beste wankadelaar,

Zoals wij reeds meerdere malen hebben aangegeven is er niet 3x 7,95 euro in rekening gebracht en door u voldaan. U heeft voor 2 kinderen een pakket besteld. Omdat die bestellingen door u op 1 klantnummer zijn geplaatst lijkt het alsof op dat klantnummer de regeling 2x in rekening is gebracht maar die is ook 1x gecrediteerd. Vervolgens is op het andere klantnummer de regeling weer in rekening gebracht. U heeft dus per pakket 1x 7,95 euro betaald. (wanneer de openstaande bedragen voldaan zijn).

Op klantnummer BI**** staat een bedrag van 7,95 euro open, dit betreft de schaderegeling.
Op klantnummer AS**** staat een bedrag van 69,95 euro op, dit betreft de Bosatlas. Op dit klantnummer is 3 augustus de regeling van 7,95 euro voldaan.

Omdat wij nu meerdere malen dezelfde informatie hebben verstrekt nemen wij een nieuwe vraag/klacht betreffende hetzelfde onderwerp niet meer in behandeling. De uitleg en feiten niet zullen veranderen.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Heeft op 14 september 2017 om 10:20 geantwoord

ik heb het niet over dat account of uw boekhouding. er is werkelijk 2x al 7,95 van mijn bank afgeschreven naar u toe. de derde keer boek ik het dus weer terug.
graag oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door wankadelaar