Klacht: Van de uitdrukking “klant is koning” hebben ze bij T-mobile nog nooit gehoord.

op 07 juni 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Vanwege een defecte telefoon, maar nog wel een lopend abonnement bij T-Mobile, was ik genoodzaakt mijn contract vroegtijdig te verlengen met een nieuw toestel. Hier was veel haast bij, ik heb mijn telefoon nodig tijdens mijn werk. Dit was volgens de verkoper aan de telefoon geen probleem, de bezorging zou de volgende dag plaatsvinden, en ik kon iemand machtigen deze voor mij in ontvangst te nemen omdat ik zelf aan het werk ben in elk tijdvak wat de bezorger aangeeft als bezorgmoment. Na de bezorger telefonisch gesproken te hebben gaven zij aan een origineel legitimatie bewijs nodig te hebben, en was het een vereiste dat de telefoon werd afgeleverd op het factuur adres. Echter heb ik mijn legitimatie de hele dag nodig, om bij verschillende klanten het terrein op te mogen, en is er tijdens de bezorgmomenten niemand aanwezig op het factuur adres, hier kon de bezorgdienst niks aan veranderen, omdat dit de instructie is die zij van T-Mobile gekregen hadden. Toen ik T-Mobile belde,met de vraag dit aan te passen, omdat het anders voor mij onmogelijk wordt om de telefoon te laten bezorgen, was de enige optie die zij gaven het annuleren van de bestelling. Zoals eerder duidelijk gemaakt is dat voor mij absoluut geen optie omdat ik mijn telefoon nodig heb om te kunnen werken. Ik denk dan bij mijzelf, maar ik ben toch de betalende klant? Als ik nou wil dat dit op een andere manier gebeurd, waarom kan dit dan niet?

Als T-Mobile niet zo koppig doet, en gewoon een verzoek van een betalende kant honoreert.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wpost91