Klacht: van dal voordeel naar altijd vrij

op 22 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

ik heb al meer dan een jaar een ov chip met een dal voordeel abonnement

in verband met nieuwe werkzaamheden per 3 februari wil ik een altijd vrij abonnement nemen.

via “mijn ns” kan ik upgraden is mij verteld.
ingelogd en wat schetst mijn verbazing: de ingangsdatum wordt dan 27 februari, eerder kan niet…..?!

als ik een nieuwe OV chip bestel dan heb ik hem over 14 dagen, dus als niet klant ben ik in het voordeel t.o.v. een klant (klant dus niet koning)

als ik een ov chip had gehad zonder dat NS er iets mee had gedaan was het volgens mij een kwestie van een dag.

rara hoe kan dat…. waarom wordt ik als klant niet serieus genomen.

nu wil ik gewoon op 3 februari met mijn nieuwe altijd vrij abonnement gaan reizen.
hoe regel ik dat?

en dan die irritante truus die ze Eva noemen en nergens antwoord op heeft.
en als je belt dan weten ze ook niet veel en is het het systeem dat nu eenmaal zo is….
eigenlijk willen ze geen klanten! maar ja, je hebt geen keus, of toch maar de auto?

een altijd vrij jaarabonnement per 3 februari.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 23 januari 2014 om 06:40 geantwoord

Het contract kan gewijzigd worden. Echter alleen per ingangsdatum van het contract. Een andere optie is het Dal Voordeel op te zeggen en een nieuw contract af te sluiten.

Heeft op 27 januari 2014 om 21:36 geantwoord

niet tevreden, er wordt geen oplossing geboden. ns is ouderwets, niet van deze tijd. heb er maar voor gekozen geen altijd vrij abonnement te nemen. je wordt als meer willende klant niet gewaardeerd.
dus: lekker met de auto, ik heb gewoon geen zin om een klant bij dit bedrijf te zijn. alleen als het niet anders kan.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Onbegrijpelijk NS