Klachten over Van Bommel

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Van Bommel zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Van Bommel in de categorie Schoenenwinkels

3 klachten gemeld
1.0 /10
3 stemmen

Van Bommel Complimenten

Vest niet geleverd

Klacht van Gunther Vanzeebroeck op 01 december 2023 over Van Bommel in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb vest besteld op 5/11 en nog steeds niets ontvangen. Het nummer op hun site is niet bereikbaar. Mailbox vol. Reeds mails gestuurd maar geen antwoord . Graag ons geld terugstorten Lees meer

zool laat los

Klacht van ariehooijer op 10 augustus 2022 over Van Bommel in de categorie Schoenenwinkels

3 paar schoenen gekocht bij Rethmeier in Apeldoorn op 12 mei en 10 juli. Van 2 paar laten de zool los. Ondanks betalingsbewijs geeft de eigenaar aan dat de schoenen ouder zijn vlgs hem en er versleten uit... Lees meer

Loslaten onderzool

Klacht van Gerard Van den Bergh op 08 juni 2022 over Van Bommel in de categorie Schoenenwinkels

De zwarte onderzool is na 1 dag gebruik gescheurd en voor de helft verwijderd. Van Bommel de fabriek verwijst mij naar de winkel en wil niets doen en de winkel wil de schoenen repareren d.m.v. een halve nieuwe zool. Ik... Lees meer

Blaren op mijn hiel

Klacht van Polyfoon op 22 december 2020 over Van Bommel in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb deze schoenen 3 maal aangehad en kan er eigenlijk niet mee lopen daar ik na 30 minuten wandelen al blaren op mijn hiel heb. Ik heb dit met andere schoenmaten nog nooit gehad, Lees meer

Slechte schoenen

Klacht van micheldeventer op 15 februari 2020 over Van Bommel in de categorie Schoenenwinkels

Na 10 jaar trouwe drager van de van bommel schoenen is de kwaliteit sinds 2018 bijzonder slecht geworden... Ik had eind 2018 gekozen voor een ander model en dacht eerst dat het daar aan lag.. Ben nu weer op het oude... Lees meer