Klacht: van af maandag 8 september 3 wk zonder telefonie

op 06 september 2014 over KPN in de categorie Alles-in-1

beste kpn hier bij een klacht van de fam huffman van af aanstaande maandag hebben we al 3 wk geen huis telefoon elke dag bellen we elke dag word er gezeg ja mevrouw we gaan het op lossen vorige week ben ik door een manerlijke colega gebeld en die ging behoorlijk te keer van ja je krijg geen vergoedingen ja ga maar ff ergens anders staan wand het is te veel lawaai een andere colega beloof ons dat we bedrijfs internet gaan krijgen en die andere man zegt nee je krijg het niet ik ben hier behoorlijk boos over ik moet nu via me 06 overal hyeen gaan bellen en ga niet eens vergoed worden hoe lang hoe ver moeten we nog voor dit is opgelost ik vind dit niet normaal ben hier behoorlijk boos/geiriteerd onder dit om dat ik tot nu toe al 2x telefoniche intervieuws heb moeten afzegen vind dit niet klopen hoop via deze weg dat het nu is opgelos ga worden en niet nog eens 5 werk dagen moet wachten.

we zijn tevreden zo dra onze 2 huis telefoon nummers werken zonder problemen
ons tv kastjes we opnamen kunnen plannen en wissen zonder problemen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht micpris

11 maanden geleden - ze kon het niet oplossen en nu ziten er bij voldefoon thuis echt supper geen last meer

Alle klachten die gemeld zijn door micpris