Klacht: valt van ellende uit elkaar.

op 21 maart 2020 over Sparta in de categorie Fietsmerken

Mijn zoon heeft een Sparta fiets met een drager voorop. Sinds 25-08-2018. Op de bon staat : Pick UP H53.
Vanaf het begin komen er schroefjes los, die in een schroefdraad van de fiets zelf zitten (dus niet boutjemoertje)
En met loskomen van schroefjes bedoel ik dan over de gehele fiets. Ik kan dat allemaal best zelf oplossen, dus daarvan zeg ik a La. Achterlicht is er af gevallen, spatbord voor en achter zaten onder ’t wiel i.p.v. erboven (door de losgekomen schroefjes) En de laatste tijd begonnen er ook spontaan spaken los te komen, met als gevolg dat er een flinke slinger in het wiel is gekomen. Deze is nu zo uit z’n verband, dat er echt een heel nieuw wiel in zou moeten.
Mijn zoon is 14, en niet heel zuinig op z’n fiets. Daar weet ik alles van. Ik vind dit wel een beetje extreem worden zo. Hij hoeft maar naar de fiets te kijken of er sneuvelt weer een onderdeel. Hij heeft 1 x een beurtje gehad na 3 mnd. (de fiets) Toen was er (natuurlijk) nog niets aan de hand. Ik zal van de week naar onze fietsenmaker gaan. Maar wilde dit toch even melden.
Echt een r….k kwaliteit!!

Ik ben benieuwd of deze klachten al eerder zijn gemeld. En zou in ieder geval graag een reactie ontvangen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]