Klacht: valse reclame

op 15 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik ben deze morgen 15/9/2017 in de winkel op het gouden kruispunt in tielt winge produkten gaan kopen en toen stond er 1 doos pampers premium maat 3 ik vroeg aan een bediende of er nog voorraad was ja zei ze maar we kunnen dat allemaal niet in de rekken zetten maar om 5 uur zetten we de dozen vooraan in de winkel.
Ik ben om 10 voor 5 naar de winkel gegaan en daar verbleven tot 5 na 5 nergens pampers te zien.
Ik sprak een bediende aan en die heeft enkele dozen van nr 5 en 6 vooraan gezet maar geen enkele nr3 dus die waren er niet en die reklame ging van 5u tot 8u.
Is dat eerlijke reclame of gewoon een lokmiddel en in dat geval moet dat gemeld worden bij test aankoop
Bestaan er ook geen beloftebonnen van het ontbrekende product zoals in andere winkels dan zou ik daar noq kunnen mee leven.

indien ik 3 dozen pampers aan de voorwaarden van 15 september tussen 5u en 8u kan krijgen dan ben ik tevreden(50 euro + bon van 20 o/o)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Godelieve Vaes