Klacht: Valse informatie

op 09 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

De eerste medewerker van Ziggo maakte al de fout door gelijk alles door te voeren terwijl we 2 weken bedenktijd hadden om over te stappen op een ander pakket. Deze vertelde ook dat alle zenders die we nu hebben mee zouden gaan. Hierna kregen we doodleuk al een horizon box enz toegestuurd waarop we medewerker 2 spraken welke wel alles recht kon zetten want er waren ook zaken door medewerker 1 niet goed ingevoerd. Na installatie misten we vele zenders en dus medewerker 3 aan te telefoon(in totaal ongeveer 40 euro aan bel kosten inmiddels !!)
Deze gaf aan dat er inderdaad sommige collega’s zijn die verkeerde info geven enz, (heel fijn!) en bleek dus inderdaad dat we vele zenders mistten , ja die kunnen we er weer bij nemen echter komt er dan weer een bepaald bedrag bij, de opzet was juist dat we minder per maand zouden gaan betalen echter nu zitten we op hetzelfde bedrag. Niks geen compensatie voor alle mis informatie en rare handelingen . je mag toch verwachten van zo’n groot bedrijf als Ziggo dat zij medewerkers in dienst hebben die weten waar ze het over hebben?? Wij zijn echt boos! Je belt om een ander pakket, waarbij je minder per maand aan kosten hebt en aan het eind van het verhaal heb je maandelijks dezelfde kosten en daarbij nog eens extra telefoonkosten die wij hebben gemaakt. Zijn we er iets mee opgeschoten!?

Betaling van gemaakte telefoonkosten en enige andere compensatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Fenna2015