Klacht: Valse informatie

op 10 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 Juli 2016 ontvang ik een email van Telfort met het volgende:

Alstublieft, extra snel internetten

We hebben de maximaal haalbare snelheid van uw pakket verhoogd naar 40Mb/s en dat kost u niets extra. Gewoon omdat we blij met u zijn.

Hiermee kunt u nog beter skypen, films of muziek streamen en gebruikmaken van social media. Ook tegelijkertijd internetten en Interactieve TV kijken is geen enkel probleem.

Echter na navraag blijkt dat dit helemaal niet waar is, en dat er maar 16 Mb/s haalbaar is op ons adres ipv de geadverteerde 40.

Vind het erg jammer dat deze email word verstuurd en ons blij maakt met de spreekwoordelijke dode mus.

Als Telfort echt zo blij was met ons als jarenlange klant, pas het dan inderdaad aan op ons adres zodat wij ook gebruiken kunnen maken van de 40 Mb/s omdat ze zo blij met ons zijn.

Gewenste Oplossing:

40mb/s haalbaar op ons adres. Blij met ons als klant? Ik merk het graag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michaeltelfort