Klacht: valse beloftes wtcg overmaken

op 01 februari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Ik heb sinds begin januari gebeld hoe het kon dat mijn wtcg niet is overgemaakt. En toen konden ze niet vertellen wanneer dat werd. Dus lieten ze me terug gebeld worden door iemand die hoger was en in kon zien wanneer het wtcg gestort werd. Die zei eind januari. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Maar echter vertrouwde ik het al niet dus gister weer gebeld om te kijken of het al gestort was krijg ik dood leuk te horen terwijl begin januari al me rekening hadden gewijzigd na iban omdat dit noodzakelijk voor hun was. Dat ze de rekening ineens moesten verwerken en dat dit nog 4 week duurde. Dus conclusie kon nog maar even weer vier weken wachten terwijl er iemand me speciaal had terug gebeld om te vertellen eind januari en ik nog vroeg en dit is zeker en ja kreeg te horen. Maar toch weer terleurstelling. Vind het vervelend dat ze me beloven en beloftes niet na komen.

Dat het geld gewoon gestord word en niet meer van die valse beloftes. Want als je iets beloofd gaan de mensen erna uit.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 26 februari 2014 om 13:57 geantwoord

Deze klant heeft de tegemoetkoming kort geleden ontvangen. Hiermee sluiten wij de klacht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sam1987