Klacht: Valse beloftes door verkoper bij nieuw pakket.

op 01 februari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 26 april 2013 de horizon box via UPC. Daar zat bij onbeperkt FILM 1 en 150 MB internet snelheid. Ik kon FILM 1 ook ontvangen op mijn tweede decoder.
Op 26 december 2013 heb ik mijn extra pakket HBO opgezegd. In Januari zou ik dan de laatste maand zijn. Hier heb ik ook voor betaald !
De des betreffende verkooper(gesproken op 9 januari 2014) had aan mij voorgesteld om vanaf 1 februari mijn pakket uit te breiden zodat zodat ik 200 MB internet zou krijgen plus HBO 4 maanden gratis. Film 1 zou ik onbeperkt houden zolang ik de horizon box zou houden. Dit zou mij maar 3 euro extra kosten per maand. MET DEZE DEAL GING IK ACKOORD!!!!
Nu ontvang ik geen FILM 1 meer op mijn horizon box meer. Ik heb meerdere malen hierover telefonisch contact gehad. Laatste keer was 30 januari 2014 Ik vertelde daarbij dat ik nog wel FILM 1 kon ontvangen op mijn tweede media box en dat dit raar is. ER IS AAN MIJ BELOOFD DAT FILM 1 WEER GEACTIVEERD ZOU WORDEN CONFORM DE AFSPRAAK. Na dat telefoontje ontving ook geen FILM 1 meer op mijn tweede media box en geen HBO!!!!
Op 1 februari kreeg ik te horen dat FILM 1 niet bij het nieuwe pakket zit zoals wel was beloofd. Ik stelde voor om mijn oude pakket terug te krijgen. Dit was niet meer mogelijk omdat ik binnen 7 werkdagen had moeten reageren. Echter ik kom er nu pas achter dat ik geen FILM 1 meer heb.
Hoe kan ik nu reageren binnen 7 dagen reageren vanaf 9 januari 2014 als ik op 1 februari constateer dat ik FILM 1 niet meer kan ontvangen? De klachten afdeling kon niets voor mij betekenen. Ik betaal nu meer voor een minder pakket. Ik voel mij door UPC in de kou gezet. Het blijkt dus nu dat de verkoopers van UPC onbetrouwbaar zijn en zaken beloven die zij niet na kunnen komen. Het vertrouwen in UPC is weg.

Ik wil dat FILM 1 weer geactiveerd word op zowel mijn horizon als op mijn tweede decoder zoals het was!! Daarnaast heb ik recht op 4 maanden HBO. En het versturen van een nieuwe afstand bediening voor de horizon box.
Dit was zo afgesproken. Ik heb al vanaf 2004 abonnementen van UPC waar ik gemiddeld 100 euro per maand voor heb betaald. Dat is tot nu 1200 euro per jaar en dat maal 10 jaar is 12.000 euro tot aan nu toe!!! Ik als goed betaalde klant ga ervan uit dat deze afspraak ook door UPC word nagekomen! Op dit moment voel ik mij opgelicht en belazert.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanderjenner