Klacht: Valse Beloftes

op 07 juli 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb inmiddels 2 weken geleden mijn Tele2 abonnement met toestel laten verlengen bij GSMWeb. Tele2 had meteen de eerste dag de simkaart netjes geregeld. Mijn levering van mijn toestel vanuit GSMWeb bleef echter uit. Nu 2 weken en talloze telefoontjes later, waarin mij iedere dag opnieuw weer beloofd is dat ik de volgende dag mijn toestel zou ontvangen, heb ik het betreffende toestel nog altijd niet in mijn bezit.
Nadat men mij verzekerd had dat diezelfde dag mijn toestel verstuurd zou worden bleek ineens dat men er niet genoeg op voorraad had om mij er een te versturen. Hieropvolgend heb ik, inmiddels ook al 4 keer, de papieren opgevraagd ter annulering van mijn bestelling. Kennelijk zijn deze ook niet leverbaar want ook deze formulieren ontvang ik niet in mijn mailbox. Ik heb zelf uiteindelijk maar een herroepingsformulier opgesteld en deze al een aantal keren verstuurd maar ook hierop volgt geen enkele reactie.

Mijn toestel of de annulering van de bestelling hiervan voordat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen is verstreken op 10-07-2017. Totdat deze geannuleerd is kan ik het toestel niet elders bestellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tokelosje