Klacht: valse belofte prepaid belminuten

op 29 juni 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Mijn 85-jarige moeder heeft het afgelopen jaar een belkaart voor mij gekocht, maar niet gegeven (ik had nog geen mobiel, stelde dit uit) en is ook belminuten gaan sparen, toen ik dit voorjaar een mobiel kreeg voor mijn verjaardag, gaf zij mij de kaart, maar hier zat geen nano-kaartje in, dus ik kon er niets mee. Ik klantenservice gebeld, toen werd mij verteld dat het tegoed inmiddels ook was verlopen. Teleurgesteld! De meneer van de klantenservice vond de omstandigheden (mijn bejaarde moeder die nu niets had gegeven) zo dat hij aanbood als ik een nieuw kaartje kocht,Dekamarkt ervoor zorgde dat het hele tegoed + spaarpunten op mijn nieuwe kaart gestort zou worden. Ik heb nog herhaald dus 20 euro + plus punten..ja! Nieuwe kaart gekocht, werkte niet, gebeld en nog eens gebeld, zou terug worden gebeld door TD, weer gebeld. Nu is mijn nummer wel geactiveerd, opgespaarde belminuten zijn bijgeschreven, maar die eerste 10 euro ben ik kwijt. Reactie: U heeft het verkeerd begrepen, daar kunnen wij niets aan doen. Ik vind dat ik een nieuwe kaart heb gekocht onder een valse belofte!

10 Euro extra op mijn kaart, dit is mij beloofd!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:43 geantwoord