Klacht: valse advertentie sixt autoverhuurbedrijf

op 07 augustus 2017 over Sixt in de categorie Autoverhuur

VERTROUW NOOIT OP SIXT BIJ EEN BUITELANDSE REIS..WANT JE KOMT GEHEID IN DE PROBLEMEN. JE ZULT MET JE KOFFERS OP HET VLIEGVELD BLIJVEN TOTDAT JE ZELF OPLOSSINGEN KAN VINDEN WANT SIXT ZAL JE NIET HELPEN..
WIJ HEBBEN DEZELFDE PROBLEMEN GEHAD EN DE SITUATIE WAS ECHT ONBESCHRIJFELIJK SLECHT ALS JE VAKANTIE ZO BEGINT…EN ZEKER ALS HET EEN ZAKELIJKE REIS BETREFT. DENK MAAR AAN ALLE EKSTRA KOSTEN DIE ERBIJ KOMEN KIJKEN.

IK BEN DOOR SIXT IN DE MALING GENOMEN DOOR RESERVERINGEN TE BOEKEN VOOR EEN AUTO DIE NIET IN JULLIE ASSORTIMENT ZIT.

BIJ DE EERSTE RESERVERING WERD 1 UUR VANTOVEREN GEBELD DAT JULLIE GEEN AUTO HADDEN ..BIJ DE 2E RESERVERING WERD EEN TONEELSTUK OPGEVOERD DAT IK GEEN CREDITCARD HAD MAAR EEN DEBET CARD.

DIT IS ONMOGELIJK WANT BIJ CONTACT MET DE BANK IS AANGEGEVEN DAT ER GEEN TRANSACTIE POGING IS GEDAAN. EN BUITEN DAT HEB IK OVERAL MIJN CREDITCARD WEL KUNNEN GEBRUIKEN..EN DE VOLGENDE DAG BIJ EUROPCAR EEN AUTO KUNNEN HUREN.

NOG BETER…. MET DEZELFDE CREDITCARD HEB IK 1 WEEK VOOR JULLIE RESERVERING EEN AUTO GEHUURD VIA SIXT OP DUSSELDORF AIRPORT..ZONDER ENIGE PROBLEMEN…WANT HET GING NIET OM EEN GOEDKOPE SERIE MAAR EEN BMW!

DOOR SIXT HEB IK ERORME SCHADE OPGELOPEN MET ALS VOORBEELD,

MISGELOPEN ZAKELIJKE AFSPRAKEN VOOR 4 PERSONEN
MISGELOPEN HOTELRESERVERINGEN VOOR 4 PERSONEN
ONNODIGE EXTRA KOSTEN DOOR ALLES LAST MINUTE TE MOETEN REGELEN ZOALS HOTEL, AUTO,ETC .

IK NEEM GEEN GENOEGEN MET EEN STANDAARD REPLY MAILTJE… IK EIS EEN SCHADEVERGOEDING VOOR DE FIASCO

DEZE KLACHT ZET IK OOK OP KLACHT.NL…. EN ZONODIG OOK OP ALLE SOCIAL MEDIA.. ZO KUNNEN MENSEN REKENING HOUDEN MET VALSE ADVERTENTIES MET ZOGENAAMDE GOEDKOPE AANBIEDINGEN VAN SIXT!

Mijn reserveringen; 9852436529 en 9852512059

Reserveringsnummer:
Autocategorie: Hyundai i20, Smart Forfour, Citroen C3, Peugeot 208 of iets dergelijks uit de groep ECMR

MIJN OPGELOPEN SCHADE IS ONBESCHRIJFELIJK!
WE HEBBEN ZOVEEL ELLENDE GEHAD...DIT KAN SIXT OP GEEN ENKELE WIJZE MEER VERBETEREN!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aegprobleem