Klacht: Valse advertentie

op 26 september 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Op de hoofdpagina stond de actie voor Movie Park, voor €25 p.p. Inclusief Halloween Feest, en geldig tm 5 november
Na betaling de kaartjes ontvangen waarop stond dat ze niet geldig zijn op 21, 28, 31 oktober en 4 november. Deze data zijn allemaal op de dagen dat het Halloween feest plaats vinden. Ik zag op de site dat ze aangegeven : Niet goed, geld terug. Dit staat er groot op. Dus ik heb netjes gemaild of ik de kaarten kon annuleren, omdat het erg onduidelijk aan staat gegeven. Maar ik kreeg het antwoord dat ze niet aan annuleren doe. Ze geven het dus onduidelijk aan. En komen hun niet goed geld garantie niet na.

Ik ben tevreden als ze mijn tickets kunnen annuleren en het geld terug storten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over actievandedag.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 01 oktober 2017 om 14:53 geantwoord

Beste meneer Endenburg,

Wat jammer om te lezen dat u het gevoel heeft te zijn misleid en dat u nu de kaartjes wilt annuleren.

Op onze actiepagina van Movie Park staat echter wel duidelijk aangegeven op welke data de actie niet geldig is. Dat zijn inderdaad een aantal data waarop het Halloween Feest is, maar dit zijn niet alle data van het Halloween Feest. Er zijn nog een x aantal data waarop de kaartjes wel geldig zijn en het Halloween Feest ook plaats vindt.

Op het moment dat u een aankoop doet op onze website, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de actie en gaan wij ervan uit dat u deze heeft gelezen. In deze voorwaarden staat de geldigheid van de kaartjes vermeldt en het is om die reden dat we u helaas niet tegemoet kunnen komen door de kaartjes te annuleren. U heeft namelijk nog steeds de mogelijkheid de kaartjes te gebruiken en naar het Halloween Feest te gaan.

Karin

Alle klachten die gemeld zijn door Cendenburg