Klacht: Valse aanmaning

op 21 februari 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Vanuit het niks een SMS ontvangen van een aanmaning en of ik binnen 2 dagen kon betalen. Nog nooit iets van dit bedrijf gehoord dus geen idee waar het over ging. Klantenservice gebeld en schijnt dat ze een verkeerd nummer hebben ingetoetst waardoor de sms bij mij terecht kwam. Naam, woonplaats en dergelijke van de betreffende meneer werden zo met mij gedeeld. Erg slordig.

Als er zuiniger om wordt gegaan met de gegevens en beter wordt opgelet of aanmaningen naar het goede adres of telefoonnummer worden gestuurd.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 28 februari 2017 om 08:49 geantwoord

In bovenstaande kwestie hebben wij betrokkene op 21 februari 2017 een mailbericht gezonden waarin wij hebben verzocht om het kenmerk van het dossier waarin de bewuste SMS is verzonden. Op die manier kunnen wij nagaan wat er is gebeurd en de klacht verder in behandeling nemen. Wij hebben echter geen reactie op dat verzoek ontvangen, zodat wij de klacht hierbij als afgedaan beschouwen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart van der Steen