Klacht: Valsbeschuldigt voor diefstal

op 11 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik ben een vaste klant van jumbo ik kwam meestal daar me boodschappen snel halen af een toe kwam ik vaker omdat ik redbull kwam halen maar na al die keer kom ik zoals gewoonlijk bij de jumbo drinken halen met nog twee vriendin ik haal zoals gewoonlijk me redbull en reken alles af van iedereen daarna word ik mee genomen en zeggen ze dat ik twee blikjes weg gegooit heb in een mandje die ik niet gezien heb en zeggen dat ik dat heb gedaan terwijl ik daar niet eens stond ik wilde camera beelden zien en dat mocht niet ik kreeg daarna een verbod voor verdacht gedrag omdat ik vaker in de winkel ben ik vind dit achterlijk en wil graag de beelden zien want ik heb niks gedaan en wil gewoon zien dat ze me dat niet kunnen maken heel erg de manager discrimineerde ook en ik ben daar niet van gediend ik wil weten wat hier aan gedaan word

Dat ik de beelden krijg te zien en dat ik een verbod heb maakt me niet uit wil ziem dat ik onschuldig ben en dat er iets aan die manager word gedaan met ze achterlijke discriminerende gedrag

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem 12345