Klacht: vals review zou verwijderd worden binnen twee weken, na 5,5 week nog niet

op 28 mei 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Een koper heeft een vals review geplaatst over een advertentie van mij. Hier heeft zij spijt van gekregen. Samen hebben wij, zoals de regels van marktplaats gelden, verzocht dit review van 1 april te verwijderen. Dit is schriftelijk door marktplaats goedgekeurd en toegezegd op 21 april. Binnen twee weken zou het verwijderd worden. Na twee weken heb ik gechat op 4 mei. Opnieuw werd er toegezegd dat het verwijderd zou worden, diezelfde week nog. Dit gebeurde niet. Op 8 mei opnieuw gechat. Toen is de aanvraag opnieuw doorgezet. Op 12 mei gechat. Die dame kapte de conversatie af, omdat ik aangaf dat het absurd was dat de teller van twee weken opnieuw ging lopen op 8 mei. Op 22 mei heb ik een mail gestuurd omdat de nieuwe termijn van 2 weken verstreken was en er niets was verwijderd, waarop ik op 24 mei reactie heb ontvangen dat het gaat gebeuren?! Tot op heden is het valse review nog steeds niet verwijderd. Moedeloos wordt je ervan. Echt verre van netjes van marktplaats. Marktplaats verwacht van hun klanten dat zij zich netjes gedragen, maar zelf doen zij dit niet.

Wanneer marktplaats doet wat afgesproken en zelfs schriftelijk bevestigd is, namelijk het review verwijderen. Dit is nu vele, vele malen toegezegd, maar nog steeds niet gedaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Classics Forever