Klacht: Vals geld

op 02 mei 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Vorige week werd mij verteld dat mijn briefje van vijftig waarschijnlijk vals was. Dit werd duidelijk door de pen die de medewerker gebruikte. Het briefje verkleurde waar met de pen werd geschreven. Ik moest maar naar de bank. Er werd mij door de filiaalleider , die aan een andere kassa zat, nog duidelijk verteld dat ik er niet ergens anders mee mocht betalen omdat ik dan strafbaar was. Dit was duidelijk hoorbaar voor alle klanten die ook bij de kassa’s stonden.
Ik voelde mij erg in verlegenheid gebracht.
Bij de bank bleek dat het briefje echt was en vertelde men dat controle met deze pen uitermate onbetrouwbaar is en dat de helft niet klopt. Dit is volgens de bank prima te verhelpen door de pen te vervangen door een lampje.
Ik dacht vandaag dit nog te melden bij de filiaalhouder. Hij had het nog nooit in zijn 35 jaar bij de Aldi meegemaakt dat het niet klopte, wilde weten welke bank want het kon niet kloppen en dat ik mij in verlegenheid gebracht voeld, klopte ook niet want dat was volgens hem niet nodig. En ik kon beter zelf mijn beklag doen want naar hem werd toch niet geluisterd.
En ik dacht een tip te geven…..
Ik voel mij niet serieus genomen en voor de tweede keer in verlgenheid gebracht.
Ik kan geen foto sturen want het briefje van 50 is ingenomen door de bank.

- Als de pennen vervangen worden door lampjes, minstens 1 per filiaal
- Leer je filiaalmanagers om te gaan met klachten.
- Reactie terug van jullie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Ketelaars