Klacht: vals beschuldigt

op 05 augustus 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

een hulpverlener van mijn (psycholoog) heeft bij de politie een klacht van bedreiging ingediend tegen mijn.
Een bedreiging die ik zeker weten, niet gedaan heb!!
Ik kom ongeveer een jaar bij deze man, vraag steeds om hulp.
Bescherming, als ik in hevige paniekaanval zit, en erg suïcidaal ben.
Hij weigert dit, omdat hij constant en steeds weer zegt, dat ik begeleid moet gaan wonen. Wat ik niet wil. Ik kreeg psygotherapie van een ander psychiater, wat van de één op de andere dag gestopt werd, vind hij heel gewoon. Kreeg EMDR van hem, werd gestopt, was niet nodig voor mijn. Na een poosje kreeg ik dat weer 1x, werd weer gestopt, was weer niet nodig. Wat ik vraag is niet goed, alleen wat hij zegt en wil is goed. Als ik praat, en dingen vertel die erg pijnlijk voor mijn zijn, ( zoals de dood van mijn broertje, lang geleden maar doet nog elke dag pijn) hij overleed aan een spierziekte, wat ik vertelde, medere keren, de week erna toen het weer te spraken kwam, vroeg hij gewoon, ach is hij verongelukt?? Hoezo desinteresse? Maar deze leugen over bedreiging maakt mijn kapot. Wij hebben steeds woorden ruzie, ik ging er niet meer heen omdat te vermijden, maar op aandringen, toch nog is te praten, ging ik op het verzoek van 2 andere hulpverleners in, en ben gaan praten. Wat binnen 5 minuten weer hoog opliep, en hij me eruit gooide, ik had hem bedreigt zei hij. Ik zweer op het graf van mijn broertje en ouders, dat dit niet waar is. We waren met 2, hij ging erg te keer tegen mijn, omdat ik nog steeds weiger beschermd te gaan wonen.
Ik krijg nu van Dimence, geen thuis begeleiding meer, mijn andere hulpverleners mogen niet meer komen. Nu zit ik alleen, en vecht tegen mijn suïcidale gedachte. Gelukkig is er nu even een vriend bij me die me tegen houd. Ook hij snapt niks van alles, dat zo alles gestopt word omdat meneer leugens verteld en ik MAAR de patiënt ben en niet te vertrouwen ben dus!! Ik hoop dat hier snel reactie op komt want ik vind dit heel heel erg.
Joke de Winter

Dat die misplaatste klacht terug geroepen word!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Dimence

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Dimence over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Dimence nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 08 augustus 2016 om 08:10 geantwoord

Beste Joke,

U kunt uw klacht allereerst bespreken met uw behandelaar. Heeft u dit al gedaan of kunt u door omstandigheden de klacht niet bespreken met uw behandelaar dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van de stichting Dimence klachten@dimence.nl, 038 469 2476 of 038 469 2478. U kunt uw klacht ook neerleggen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Op de website van de Dimence vindt u meer informatie over hoe u dit kunt doen: www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

Voor financiële klachten kunt u terecht bij onze financiële klachtencommissie www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door borderline